Het goedkoopste
middagje uit.

Onderscheidend vermogen:

Alles voor in je tuin,
en de finishing touch voor in je huis.

Kleine veranderingen kunnen een groot verschil maken. Daarom zoek je telkens naar leuke ideetjes om meer sfeer in en om je huis te brengen. Tuindorado brengt je op die ideeĆ«n – en heeft de spullen ervoor. Altijd goed, en niet te duur. . 

Tuindorado wilde een nieuwe strategie om weerstand te kunnen bieden aan nieuwe toetreders in de markt, ook online. Wij bepaalden het onderscheidend vermogen wat richtinggevend was voor de commerciĆ«le- en marketingstrategie. Met een nieuw assortimentsbeleid. Met een nieuwe identiteit. En met campagnes die laten zien dat Tuindorado een voordelig middagje uit is, waarna je de sfeer neerzet die je zoekt. 

Dat is het Voordeel van Groen. 

Geinteresseerd geraakt hoe we jou kunnen helpen? We nemen graag contact met je op voor een vrijblijvende bak koffie (of thee).
  • Rebranding
  • Retailstrategie
  • Positionering
  • Merkstrategie
  • Luxegoederen
  • Consumentenmarkt

Vergelijkbare trajecten

Lauswolt