Klein team. Grote resultaten.

Kies je voor ons, dan krijg je ons.

Mount
Jeroen Blaauw (1975)

Marketeer en commerciant die het vak leerde als commercieel directeur bij Ahold (van Albert Heijn en Gall&Gall) en nu MKB-bedrijven helpt.

Wat doe jij?
Ik ben de strateeg. Ik zie in elk bedrijf, product of dienst vrij snel wat de juiste invalshoek is, door de juiste vragen te stellen. Daarbij kan ik verschillende meningen en belangen binnen MT’s op één lijn brengen, zonder dat het een slap compromis wordt.

Wat is je grootste drijfveer om dit werk te doen?
Ik vind het prachtig om in korte tijd een bedrijf door te lichten en een oplossing te vinden die achteraf voor de hand ligt, maar door niemand gezien werd. En het bedrijf vleugels geeft.

Wat is je grootste irritatie?
Ik kan niet zo goed tegen bureaucratie en besluiteloosheid.

Je mag een concert uit de historie bijwonen. Waar ga je heen?
Man wat een moeilijke vraag. Zoveel opties. Ik kies Pink Floyd tijdens de Dark Side of the Moon Tour. Sorry Beatles.

Hoe hou jij jezelf scherp?
Ik hou mezelf graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in ons vakgebied. Maar ik kan ook heel goed ‘uitloggen’. Dat is in dit vak ook nodig. Meer tijd betekent echt niet meer creativiteit. De echte eureka’s ontstaan juist als ik er niet bewust over nadenk. Onder de douche bijvoorbeeld.

Op welke persoonlijke prestatie ben je het meest trots?
Dat ik de balans weet te bewaren tussen ondernemer zijn, maar ook vader en echtgenoot zijn. Ik las ooit dat 75% van de tijd die je met je kinderen doorbrengt gebeurt voordat ze 12 jaar oud zijn. Daar probeer ik me van bewust te zijn en leuke dingen samen te doen. Nu ze dat nog met haar vader wil doen.

Waar kunnen we jou voor wakker maken?
Zeggen dat we nu naar de bergen gaan. Maakt me niet uit of het zomer of winter is. Ik ga mee. We heten niet voor niets Mount.

Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik zou wel wat geduldiger willen zijn. Ik denk vrij snel: kom op, door. Zijn we klaar trouwens?

Wou je liever een CV zien? Klik dan hier

Mount
Stefan van Brummen (1977)

Al meer dan 20 jaar ondernemer en ontwerper met een brede ervaring in de grafische branche. Specialist in identiteit.

Wat doe jij?
Ik ben ontwerper. Ik geef de positionering, pitch en presentatie van een organisatie een (eigen) gezicht. Door een plan in beeld vast te leggen wordt iedereen enthousiast en wil men er meteen mee aan de slag.

Wat is je grootste drijfveer om dit werk te doen?
Goed design is onmisbaar. Het maakt dingen logisch én functioneel. Een beeld maken dat mensen beweegt, daar word ik blij van.

Wat is je grootste irritatie?
Ik ‘schop’ van nature tegen autoriteit. Met name door dogma’s die dat met zich meebrengt. En onrechtvaardigheid.

Je mag een concert uit de historie bijwonen. Waar ga je heen?
Pink Floyd in originele bezetting, of AC/DC in tijden van Bon Scott. Maar met mijn vader naar Brainbox lijkt me ook machtig!

Hoe hou jij jezelf scherp?
Een creatieve kop staat nooit stil. Je bent altijd bezig met kleur, vorm en met name typografie. Daarom zijn eigen momenten belangrijk voor me zoals fitness en ik sport sowieso veel. Of relaxen op een Fries meer in ons sloepje. Maar mezelf spiegelen aan mijn vrouw of kinderen helpt me ook vaak!

Op welke persoonlijke prestatie ben je het meest trots?
Ik heb niet zoveel met trots. Dat gaat vaak over een moment, het eindresultaat. Terwijl ik het proces om daar te komen juist boeiender vind.

Waar kunnen we jou voor wakker maken?
Zee en bergen, of een berg in een zee. Of mijn vrouw op een strand aan de voet van een berg, aan zee.

Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Mensen vinden mij soms eigenwijs maar daar ben ik het niet mee eens ;-)

Wou je liever een CV zien? Klik dan hier

Mount

We zijn geen reclamebureau. Maar wat is het verschil?

Gericht op korte termijn impact

Werkt vóór je

Tactisch

Vertaalt de boodschap naar reclame

Bedenkt een tijdelijke oplossing

Gericht op lange termijn succes

Werkt met je team

Strategisch

Bepaalt de juiste boodschap

Ontwikkelt een permanente oplossing

Om out-of-the-box te denken moet je out-of-the-office.

⚡️ Storyblok website door Skeps.nl