Je hebt luxe die je kunt zien.
En luxe die je kunt voelen.

Onderscheidend vermogen:

Ware luxe zit in kleine dingen.
En in die kleine dingen zijn wij heel groot.

In vergelijking met andere vijfsterrenhotels heeft Landgoed Lauswolt heel veel niet. Geen suites van 1000m2. Geen infinity pool. En geen gouden kranen. Landgoed Lauswolt heeft die gemaakte luxe ook niet nodig. Want Landgoed Lauswolt heeft iets dat veel belangrijker is: ware luxe.

In 2018 werd Landgoed Lauswolt verkocht door Bilderberg en kwam het weer in Friese handen. Dat was aanleiding om het merk opnieuw in de markt zetten. Vrij van het keurslijf van Bilderberg. Met een duidelijk standpunt en een eigen signatuur.

Wij bepaalden het onderscheidend vermogen en het verhaal. En creëerden op basis van die positionering de nieuwe identiteit en strategie om te communiceren dat ware luxe niet in grote maar in kleine dingen zit. En dat Landgoed Lauswolt groot is in die kleine dingen.

Geinteresseerd geraakt hoe we jou kunnen helpen? We nemen graag contact met je op voor een vrijblijvende bak koffie (of thee).
  • Rebranding
  • Retailstrategie
  • Positionering
  • Merkstrategie
  • Luxegoederen
  • Consumentenmarkt

Vergelijkbare trajecten

DaVinci Yachts
Tuindorado

Edelweiss is een zeer zeldzame en beschermde plantensoort die alleen zeer hoog in de bergen voorkomt. Het witte bloempje kan niet alleen in de moeilijkste omstandigheden overleven maar zelfs schitteren. Dat is waarom voor ons Edelweiss symbool staat voor onderscheidend vermogen.