Het jacht als figurant.

Onderscheidend vermogen:

Mooie jachten zijn er genoeg.
Maar alleen DaVinci geeft
je Peace of mind

Als je een jacht koopt denk je vooral aan alle mooie momenten die je ermee zult beleven. De quality time met je dierbaren. De zorgeloze momenten op en aan het water. Helaas blijkt de realiteit vaak anders. En wordt de boot die je kócht om van te genieten een bron van zorg en frustratie.

DaVinci laat elke dag zien dat het ook anders kan. Een DaVinci is een bron van zorgeloos genieten. Of je nou wilt cruisen of waterskiën. Zonder compromissen op bouwkwaliteit, gebruikte materialen of afwerking. Waarbij je het ontwerp grotendeels zelf kunt bepalen. En waar zowel het bouwproces als het bezit een zorgeloze ervaring is.

Wij bepaalden het onderscheidend vermogen en het verhaal. We scherpten op basis van dat verhaal de identiteit aan. En creëerden een merkstrategie waarin de zorgeloze momenten met een DaVinci de hoofdrol hebben, en het jacht zelf een figurantenrol speelt. Want een DaVinci kies je niet om hoeveel PK’s hij heeft, hoeveel bedden hij heeft of hoe diep hij steekt, al zijn die dingen natuurlijk relevant. Een DaVinci koop je voor de Peace of Mind.

Geinteresseerd geraakt hoe we jou kunnen helpen? We nemen graag contact met je op voor een vrijblijvende bak koffie (of thee).
  • Rebranding
  • Retailstrategie
  • Positionering
  • Merkstrategie
  • Luxegoederen
  • Consumentenmarkt

Vergelijkbare trajecten

Landgoed Lauswolt
Tuindorado

Edelweiss is een zeer zeldzame en beschermde plantensoort die alleen zeer hoog in de bergen voorkomt. Het witte bloempje kan niet alleen in de moeilijkste omstandigheden overleven maar zelfs schitteren. Dat is waarom voor ons Edelweiss symbool staat voor onderscheidend vermogen.